[gilug.org] [OT] Recomenacions per editor PHP

Marc Torres sarinyo gmail com
2006-05-18 09:28:27 UTC

Hola llisteros!

Últimament veig que ronda molta calma per aquí... A veure aquest cop
no demano cap pregunta directa, sinó que m'agradaria que em féssiu
suggerències per un IDE per fer una applicació web en PHP. M'agradaria
que si pot ser tingués les característiques habituals (colorejat de
codi, buscar text dins el projecte, ...), però que a més incorporés:

* autocompletació (no sé com carai es tradueix...) de codi
* capacitat de treballar amb subversion
* client ftp
* **NO** cal que tingui servidor web i de BDD instal·lats, ja tinc
configurat un de remot (per això necessito l'ftp)

Tampoc cal que ho tingui tot, ja que ho puc fer manualment si cal,
però tenir-ho tot integrat en un sol programa és més pràctic...

He estat mirant per google (i n'he trobat a cabassos), de moment m'he
decantat per l'eclipse, amb el pluguin del webdev+php+subversion, però
com que no he treballat mai en serio amb l'eclipse m'agradaria sentir
experiències. De fet, el que més m'interessa són els vostres
comentaris personals sobre l'editor que utilitzeu ja que d'editors
se'n poden trobar moooolts i mooolts.

Gràcies!

Marc.