[gilug.org] Telejet de La Garrotxa

telejet telejet gmail com
2006-03-23 08:03:15 UTC

Hola a tothom,

M'encanta que decidiu quedar un dia per tirar temes endavant, si
necessiteu més informació sobre què fem i com col·laborar endavant.

Pel tema del copyright... bé, els materials que hem anat fent i amb els
professors que hem treballat ho hem alliberat tot amb CC-by-sa, tot i
que encara no està penjat a la web. Per temes que ara no venen al cas la
web ens l'han fet, i no precisament amb programari lliure i és un CMS
del qual podem tocar poca cosa, per tant encara l'estem desenvolupant ja
que cada vegada que vull pujar un png, odp s'han de fer modificacions
per què no els accepta, el peu de pàgina on hi ha el copyright també el
tinc apuntat per canviar, gràcies per recordar-m'ho. Fa temps que tenim
el tema aquest de la web i en el seu moment no coneixiem plone, zope,
drupal, joomla i tota la resta, si ho hagués de fer ara ho tindria clar...

En quant a les llicències i reconeixement d'autoria estic completament
d'acord amb vosaltres, miraré de que em canviïn l'infame (c)  i ficar-hi
un CC-by-sa

Fins ara,

En/na Blackhold ha escrit: