[gilug.org] Telejet de La Garrotxa

Blackhold blackholdmailer gmail com
2006-03-22 21:08:32 UTC

On Wednesday 22 March 2006 16:54, Narcis Garcia - GiLUG wrote:
> [...]
>
> jo també tinc una proposta per a vosaltres: donat que els continguts-web
> que genereu són de l'administració pública, i aleshores es consideren de
> propietat pública; els podrieu llicenciar amb un copyleft i no pas un
> copyright com teniu marcat al peu de les pàgines.
>
> Això també permetria una millor coherència per a aquells qui vulguin
> elaborar documentació al vostre lloc-web, i què el telecentre reconegui
> l'autoria de les coses (hauria de ser un deure de la 'nostra'
> administració).
>
> Per cert, a finals de setembre no són festes a Olot?
les festes del tura sempre ronden per allà el 7 de Setembre, que és quan és
Santa Tura, la patrona d'Olot, aquí el nom de "festes del tura" -> suposo que
aquest any cauran amb 5,6,7,8,9 de Setembre i a veure què faran si ho
allargaran també fins el 10, que si mireu un calendari hi ha un magnífic
pont :D