[gilug.org] Re: [Kernel Panic] Xerradeta a la UdG , què us sembla?

JORDI CATA CASTILLO u1027158 correu udg es
2006-03-22 18:18:49 UTC

Hola Jaume,

respecte de la associació a la universitat, se que a la universtitat de
Girona hi ha un petit grup del tema de software lliure però més que res
per temes de les TIC internes que associació de l'estil que comentes ...

Hem podries explicar aixó de la xerradeta a la Udg ?...

Jo soc part de la comisió que vam fer la jornada de Seguretat Informàtica
a la Udg : www.girosec.org , a part de treballar en el Grup de Gràfics de
la Udg i tenir la meva empresa... creec que puc ajudar amb el tema de
parlar amb la Udg per organitzar aquest event en el cas que no s'hagi fet

atentament

Jordi Catà Castillo