[gilug.org] Curs

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-22 09:02:00 UTC

El dc 22 de 03 del 2006 a les 00:01 +0100, en/na Oriol Pellicer i Sabrià
va escriure:
> El GiLUG no té res a veure amb _cap_ empresa privada. I si us molesteu
> en
> mirar els arxius de la llista, veureu que vaig ser un dels defensors
> de la
> independència econòmica i organitzativa del GiLUG quan en algun moment
> es va
> proposar el patrocini privat.

Vale, això és el que em penso que sé ... però per què collons de portes
cap enfora l'impressió que donem no és aquesta ????
M'ho pots explicar ???

Mira el per què de tot, a veure si m'explico :
(...)
Lo de muntar un hacklab a Olot ja ho descarto, tot i que ara al meu
barri
faran un local per l'associació de veïns i seria una bona oportunitat.
Aquí a Girona veig que hi ha el Gilug però m'ha dit que hi ha massa
interessos (hi ha gent de moltes botigues d'informàtica diferents).
En fi que un HackLab a Girona no sé si seria viable.
(...)
A tu potser et fa gràcia que el gilug tingui aquesta reputació, però a
mi no.
Dius que m'he passat 3 pobles ... potser si, potser no, només intento
deixar clara la meva posició, potser no de la millor manera que ho podia
haver fet, però a sangs calentes les cosses es fan sense pensar gaire, i
més amb acusacions d'aquest tipus.
Ens llegim

--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com