[gilug.org] Curs

Raul Perez raul web4linux org
2006-03-22 10:37:20 UTC

On Wed, 2006-03-22 at 10:02 +0100, marcfurti wrote:
> El dc 22 de 03 del 2006 a les 00:01 +0100, en/na Oriol Pellicer i Sabrià
> va escriure:
> >
> Vale, això és el que em penso que sé ... però per què collons de portes
> cap enfora l'impressió que donem no és aquesta ????
> M'ho pots explicar ???
>
> Mira el per què de tot, a veure si m'explico :
> (...)
> Lo de muntar un hacklab a Olot ja ho descarto, tot i que ara al meu
> barri
> faran un local per l'associació de veïns i seria una bona oportunitat.
> [...]

Marc siusplau .. envia a la llista ( amb un forward ) el correu
electronic que aquí en mostres un tall. Estás liant cada cop més a la
gent que no sap d'on baixen les coses.

A partir d'aquí siusplau endavant, perque total per un sol correu i una
sola opinió forana i aillada no arribarà la sang al riu.

--
Raul Perez <>
Web4Linux