[gilug.org] Curs

Raul Perez raul web4linux org
2006-03-21 20:03:01 UTC

On Tue, 2006-03-21 at 19:51 +0100, Albert Johé wrote:
> Penso que la opinió del "professor" no està gens desencaminada, tant
> pel que fa a GiLUG com pel que fa al curs i a la participació.
> Tots aquells que vulgueu fer alguna cosa de cursos i formació,
> feu-m'ho saber si us plau en privat. Tinc informació que us pot
> interessar.

Perque no la publiques aquí ?
En principi tot el que es fa al Gilug és totalment obert i lliure per
tothom.

> I també vull fer dues preguntes :
> 1.- Què necessito per fer canvis estructurals al web de GILUG?
> 2.- De qui és el web i on es discuteix el que s'hi posa?

Només cal que et facis un usuari. Ara però que vols dir com a
"estructurals" ?

I la web és de tots i no és de ningú.
T'explico :
Qualsevol text o material que s'hi publiqui a no ser que es digui el
contrari queda publicat com a lliçència GPL, i a més aquest material
pertany directament al seu autor/s.

El Gilug avui en dia no és cap tipus "d'entitat" i per tant no pot
posseïr res.
Es a dir fem servir el drupal montat sota el domini www.gilug.org ( i
hostatjat en el servidor casolà de l'Oriol que amablement ha cedit
gratuïtament a titol personal ) simplement com a mitjà.

En el cas de que volguessis fer servir qualsevol altre tipus de
lliçència ( Creative Commons, BSD, MIT, Apache etc ... ) per al teu
material, només haurás incloure la seva referència en cada un dels
fitxers publiquis.

Amb això hi ha ben prou.

Per exemple jo acostumo a publicar el codi amb GPL o LGPL, en canvi els
articles i/o entrades de blocs i comentaris acostumen a estar sota una
lliçencia Creative Commons.