[gilug.org] Curs

Albert Johé albert johe gmail com
2006-03-21 18:51:05 UTC

Penso que la opinió del "professor" no està gens desencaminada, tant pel que
fa a GiLUG com pel que fa al curs i a la participació.
Tots aquells que vulgueu fer alguna cosa de cursos i formació, feu-m'ho
saber si us plau en privat. Tinc informació que us pot interessar.

I també vull fer dues preguntes :
1.- Què necessito per fer canvis estructurals al web de GILUG?
2.- De qui és el web i on es discuteix el que s'hi posa?

Simplement dir que aquest curs, que tant prometia sempre es pot reutilitzar
en altres llocs si s'escau.
Que entenc perfectament el que dius quan no vols fer-lo per gent entesa i
que aquí em tens per organitzar-lo.
No vull entrar en els continguts perquè ja he donat la meva opinió prous
vegades sobre el què hi hauria d'haver.

Gràcies i espero resposta!!