[gilug.org] activitats a la Garrotxa

David Casals hakd0c telefonica net
2006-03-10 19:37:18 UTC

De moment d'ubuntus 5.10 encara en tenim al magatzem per totes les
arquitectures, jo normalment gasto mes les 64 bits que les 32 :-p i de
32 encara en tinc unes quantes. Tot i que anirem comprovant per si
poguessim tindre la 6.04.

L'activitat de 100 persones la fariem al pavello firal.

Un lloc on es pot trobar informació d'activitats lúdiques informàtiques
a la garrotxa es www.associacio-aoe.org (no preten competir amb el
gilug), es fan tasques diferents i complementàries.

Acceptem usuàris de tots els nivells, d'entrada es per comprovar que
tothom segueix les explicacions i per resoldre petits dubtes. Jo diria
que surtiran molt pocs problemes.