[gilug.org] activitats a la Garrotxa

Blackhold blackholdmailer gmail com
2006-03-08 14:13:34 UTC

Jejej què ho farà que sempre sobren els CDs de PPC i de 64bits? amb lu bé que
van els ordinadors amb aquestes arquitectures!

l'activitat de 100 persones a on està previst que es faci?

Quina és la vosta url? que l'altre dia va passar un tornado anomenat mare pel
meu pis i van desaparèixer la tira de papers :S

--
[-> Blackhold <-]
[-> F8645A97 <-]

A Dimecres 08 Març 2006 11:58, inatica.com va escriure: