[gilug.org] MM-Flash no: web en moviment en codi obert

2006-03-10 19:27:09 UTC

Bones,

Una gent necessita una pàgina que tingui una mica de moviment només en
funció de si l'usuari vol anar cap a l'esquerra o a la dreta (els anglesos
en diuen "scroll"), i jo estic cercant qui ho pugui fer prescindint d'eines
de codi tancat (com seria MacroMedia Flash).

Tinc entès que tant en VRML com DHTML es poden resoldre aquestes coses
movent els objectes símplement per capes, però jo aqui no hi arribo.

Si algú li interessa l'encàrrec, o sap d'algú que s'hi vegi capacitat, que
m'ho digui.

,