[gilug.org] Potenciar el WEB

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2006-01-27 20:40:28 UTC

El 27/01/06, Raul Perez <> ha escrit:

> Al Drupal hi ha el que diuen "llibre colaboratiu" que no és rés més que
> una espècie de wiki ( però molt més orientat a document ).
>
> A més està activat i hi ha dos exemples :
>
> El llibre el Gilug
> http://www.gilug.org/?q=node/view/103
>
> I el llibre de com Desenvolupar per el Gilug
> http://gilugsite.sourceforge.net/?q=book/view/194
>
> D'altra banda també hi ha un módul wiki especial per el drupal :
> http://drupal.org/project/wiki
>
> Podem també evaluar-lo i veure'n les possibles millores amb el que tenim
> ara.

Fa un temps vaig provar aquest mòdul de wiki i no funcionava ben bé
com un wiki, sinó que eren un conjunt de filtres que per exemple
bosaves *hola* i et feia l'equivalent <b>hola</b>

igual ha canviat i ara ja és més com un wiki, però sino sempre li
podem fer uns hacks :) i si ho fem bé igual el podem penjar als moduls
de drupal..., jo casi que trobo millor fer servir sempre que sigui
possible mòduls que s'integrin amb drupal, així està tot més unificat
:)

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <>