[gilug.org] Re: Resum de Llista, Vol 23, Publicació 14

Albert Johé albert johe gmail com
2006-01-27 21:25:10 UTC

La veritat és que jo trobo que el model de llista de correu és molt
incòmode per treballar-hi i poder seguir una conversa. Hi ha tots els
replys seguits, ... no sé si hi ha un mòdul de Drupal que sigui fòrum
jo l'activaría. I crec que també és una bona manera de migrar la
llista ja que en realitat és pel que serveixen els fòrums ( per l'era
després de les llistes :P ). I així amés es faria que la gent veiés
més la web i s'hi publiquessin més coses, etc....

He fet auqest canvi a diversos llocs i la veritat és que ha millorat
molt el rendiment de tot plegat i hem millorat en qualitat de
"comunicació".

Pel que fa al Wiki, tot i que està molt de moda, jo no ho faria. Però
és una opinió personal. No m'agrada el format de funcionament dels
wikis.

I pel que fa al *BSD sí. Com que el Lug es diu Linux Users Group no
sabia si s'hi podien tractar temes també de BSD i altres sistemes. És
una mica incongruent amb el títol del grup, oi? :D Però si es pot fer,
no hi ha cap problema :P

Res més senyors. Simplement això. El fòrum és més net, organitzat,
estructurat i ordenat que la llista a banda de ser més pràctic i
fomentar la visualització de la web.  I així a més ens estalviaríem de
treure els replys jajajajajaj....

Jo he provat el PHPBB i la veritat és que m'ha agradat molt.

Salut!!!!