[gilug.org] Potenciar el WEB

Raul Perez raul web4linux org
2006-01-27 20:34:04 UTC

On Fri, 2006-01-27 at 20:33 +0100, Narcis Garcia - GiLUG wrote:
> Posats a demanar, un Wiki també permetria treballar una mica més les
> propostes, i elaborar documents de forma col·laborativa.
>
> Per exemple, quan estàvem discutint cap a on traslladar la web, haguéssim
> pogut elaborar un document amb _Proposta1_ / _Proposta2_ i anar-hi apuntant
> que aquest document pugui permanèixer.
>
> Entenc que el tema dels usuaris ha de ser transversal, encara que per
> comoditat d'implantació es requereixi que cada usuari es registri a les
> diferents eines (Drupal i Wiki).

Això ja és possible :)

Al Drupal hi ha el que diuen "llibre colaboratiu" que no és rés més que
una espècie de wiki ( però molt més orientat a document ).

A més està activat i hi ha dos exemples :

El llibre el Gilug
http://www.gilug.org/?q=node/view/103

I el llibre de com Desenvolupar per el Gilug
http://gilugsite.sourceforge.net/?q=book/view/194

D'altra banda també hi ha un módul wiki especial per el drupal :
http://drupal.org/project/wiki

Podem també evaluar-lo i veure'n les possibles millores amb el que tenim
ara.