[gilug.org] web A Ca l'Oriol

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2006-01-16 09:49:02 UTC

A Dilluns 16 Gener 2006 08:59, K va escriure:
[...]
> .- En teoria (corregiu-me si m'equivoco), enviant un mail a l'Oriol
> amb el web adjuntat, en poques hores quan disposes del temps,
> tornariem a tenir el web en marxa. No se si es podria fer mes rapid!

Efectivament, necessitaria la web i un dump de la bbdd.

> .- La sol.lucio de penjar el web en una empresa privada, segur que
> seria mes bona en quan a velocitat, disponibilitat, etc... pero...
> crec que tinguen en compte el volum de dades del nostre web,
> i el que jo crec que volem ser a la vida i a la terra com a grup,
> m'agrada mes l'anterior sol.lucio.

Jo penso el mateix.

> [...]
> JA! fa forçes anys que hi treballo, i mes o menys: "aixo no pot ser i
> punt, per que ho dic jo" (jo = cabecilla de turno... no fos cas que
> tinguessim mes feina de la minimament justa i necessaria!... :-) ...o es
> que potser la UIB i/o el Bulma estan infringin alguna llei? jo crec que
> no... ;-(
>
> .- Sobre lo del taller: Jo tambe m'apunto! i segur que apredre
> alguna cosa, i potser tambe podre aportar! De totes maneres he
> passat algunes vegades per devant de la Maquia, i esta xapada...
> que en sabeu alguna cosa? Que es pot quedar a algun altre lloc?

La Màquia ha canviat de lloc, ara obriran un nou local (crec que al febrer)
cap a Plaça Catalunya, però el lloc és molt més petit i no sé si es podria
muntar. De tota manera hauríem de mirar-ho quan estigui inaugurat el local.

I abans d'acabar la setmana i tot ;)

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg