[gilug.org] web A Ca l'Oriol

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2006-01-16 23:24:26 UTC

A veure, més sobre el tema, hem de prendre una decisió _ja_, Hi ha dues
opcions, i sembla que hi ha més gent que està d'acord en posar la web en un
servidor casolà (i tinc tots els números).

Veig que a l'Eduard li feia molta il·lusió el hosting de SW però penso que no
s'ha fet de manera adequada, ja que s'ha demanat un "favor" pel gilug abans
que ho decidíssim aquí (que és la manera de funcionar). Per això penso que
potser s'ha creat unes expectatives que no s'ajustaven al que volien els
membres de l'associació (_associació_ a seques, amb papers o sense: no
necessitem que l'autoritat competent ens ho digui per a ser-ho ;).

Com ja vaig dir, sóc del parer que el GiLUG no s'ha de lligar a cap empresa (i
menys sense les condicions que ja vaig comentar: relació amb el programari
lliure i idioma), i les comparacions amb SourceForge em semblen força fora de
lloc.

Dit això, proposo: fer-me càrrec de la web, i un cop feta la migració buscar
allotjament a l'administració pública si és possible (UdG, DdG, Ajuntament,
etc.) o en una organització sense ànim de lucre que ens pogués oferir una
connexió com cal, preferiblement housing (no?, per demanar que no quedi ;).
Però sense estrés ni mal rotllos. Ningú treu cap benefici ni res que no
siguin maldecaps i feina de tot plegat, o sigui que no cal que ens ofusquem.

Ah, i un cop resolt això, preparem el tema dels tallers, ok?

Què us sembla?

Vinga, salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg