[gilug.org] web A Ca l'Oriol

K k k udg es
2006-01-16 07:59:44 UTC

Narcis Garcia - GiLUG wrote:
> Bé, si la política consisteix en el procés de presa de decisions en grups
> humans, això és política, i a més relacionada amb la ideologia de GNU.
>
> Jo sóc partidari de què el compte d'allotjament sigui utilitzat, i per a tot
> allò que sigui necessari. Potser s'hauria de fer una enquesta per a què la
> decisió no quedi només en mans dels que hem parlat.

Be, crec que hi ha prou material per pendre decisions. Dire la meva, a
veure si avançem una mica! :-)

.- A mi la politica tambe em rellisca força, prefereixo molt mes
trastejar maquinari i programari a mansalva, pero hi ha vegades que
cal pendre decisions. Qui no te alguna "politica" de backups? :-)

.- Crec que la sol.lucio que ens ofereix l'Oriol, d'hostatjar de
moment el web del Gilug a la seva ADSL, es la mes optima a curt plaç.

.- En teoria (corregiu-me si m'equivoco), enviant un mail a l'Oriol
amb el web adjuntat, en poques hores quan disposes del temps,
tornariem a tenir el web en marxa. No se si es podria fer mes rapid!

.- La sol.lucio de penjar el web en una empresa privada, segur que
seria mes bona en quan a velocitat, disponibilitat, etc... pero...
crec que tinguen en compte el volum de dades del nostre web,
i el que jo crec que volem ser a la vida i a la terra com a grup,
m'agrada mes l'anterior sol.lucio.

.- Lo de que la UdG dongues espai i ample de banda pel web... JA, JA,
JA! fa forçes anys que hi treballo, i mes o menys: "aixo no pot ser i
punt, per que ho dic jo" (jo = cabecilla de turno... no fos cas que
tinguessim mes feina de la minimament justa i necessaria!... :-) ...o es
que potser la UIB i/o el Bulma estan infringin alguna llei? jo crec que
no... ;-(

.- Sobre lo del taller: Jo tambe m'apunto! i segur que apredre
alguna cosa, i potser tambe podre aportar! De totes maneres he
passat algunes vegades per devant de la Maquia, i esta xapada...
que en sabeu alguna cosa? Que es pot quedar a algun altre lloc?
(preferible algun bar... :-)

Au, aqui queda lo dit! I hi podria afegir: Si algu te alguna cosa mes
a dir, que ho digui en breu, o com ha dit l'Eduard V. calli els seus
mails per sempre! (I l'Oriol podria penjar el web, posem pel cas,
abans d'acabar el Gener? :-D

     Carles