[gilug.org] web A Ca l'Oriol

2006-01-12 20:26:37 UTC

Bé, si la política consisteix en el procés de presa de decisions en grups
humans, això és política, i a més relacionada amb la ideologia de GNU.

Jo sóc partidari de què el compte d'allotjament sigui utilitzat, i per a tot
allò que sigui necessari. Potser s'hauria de fer una enquesta per a què la
decisió no quedi només en mans dels que hem parlat.

PD: El següent és un avís que m'han deixat els de Arsys (un ISP de primer
nivell) al panell de control d'un compte que hi tinc subscrit:
El día 12 de enero a partir de las 4:00 se realizará un trabajo programado
de mantenimiento en red. El tiempo estimado de corte es inferior a 10
minutos y la ventana de trabajo de dos horas (4:00 – 6:00).
Disculpe las molestias que estas intervenciones, necesarias para la mejora
permanente del servicio que le prestamos, puedan ocasionarle.

Hauries de veure els SAIS i generadors a gas-oil que exhibeixen a la seva
web, i tenen interrupcions tant sovint com jo a casa.

,