[gilug.org] El servei de web

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2006-01-12 11:37:32 UTC

En/na Eduard Vidal i Tulsà ha escrit:
> Els de serveisweb.com, ja han preparat el accés a un espai web, per que
> hi pogem fer el que feiem fins fa poc a sourceforge.
> Ja tenim user i pass :)
> No tinc el correu de l'Eduard Carreras :P i per aixó ho envio per aqui :)
> Bon Any!
Bé, vistes les expectatives, i resumint:

A ningú li fa gràcia mantenir un servidor 24/7 a casa, però hi ha molta
gent interessada amb el taller.
Només veig una sol·lució (em podeu dir iluminati si voleu). Muntem la
web a serveis web (150Mb d'espai + 5 Giges de transferència
mensuals+php+Mysql+accés per ftp+donar suport a una empresa de Girona,
on estant començant a veure els avantatges de la GPL).
I muntem un o n  tallers de muntatge de servidors web, i de tot el que
vulgueu.
Jo Podré disposar de espai a partir de l'abril.
i També hi havia algú amb espai a la seva empresa, on volien impartir
classes o no se que, i que es varen oferir a gilug :)