[gilug.org] El servei de web

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2006-01-12 11:44:20 UTC

Ja però jo no acabu de veure bé el tema de relacionar el gilug amb cap
empresa, promoguin o no el SL...

Trobo que és diferent posar un banner d'un lloc com sf.net on es
promou la creació de projectes lliures que no pas el d'una empresa.

Personalment trobo molt bé que ens vulguin donar espai i tot, però el
problema es que relacionin el gilug amb una empresa concreta... Trobo
que de l'únic lloc on podriem acceptar és d'altres organitzacions o
entitats que no busquessin un fí lucratiu. (Universitat, altres
associacions amb recursos..)

No sé... és el que penso.

Salut!