[gilug.org] Re: Resum de Llista, Vol 24, Publicació 14

Albert Johé albert johe gmail com
2006-02-23 11:29:15 UTC

Bé, en realitat si el que es pretén és fer un curs per la gent del
GILUG, els continguts em semblen perfectes, però també vull dir que de
la mateixa manera que es pot buscar com funciona el KDE a internet,
també s'hi pot buscar com compilar un kernel. Òbviament és molt més
ràpid i senzill fer un curs. Tot depèn del nivell dels alumnes, és
clar.

Cal dir però que aquí sempre es parla en termes informàtics i a la
gent normal això els la porta fluixa. Jo he estat durant un any donant
cursos d'inciació a la informàtica laboral i comercial i he intentat
múltiples vegades introduir-los i fer conèixer aquest sistema
operatiu. Però no he tingut gairebé gens d'acceptació per part dels
meus alumnes. Les comandes no agraden a ningú, només a aquells que ja
s'hi han acostumat. No són pràctiques ni ràpides a no ser que te les
coneguis a la perfecció o tinguis els teus scripts fets. I evidentment
a algú que no sap res d'informàtica ni de sistemes operatius no li
pots anar a dir que carregui un mòdul perquè no sap ni què és ni per
què serveix i el  que pensa és que perquè no es carrega sol si
igualment s'ha d'usar :D

Vaja... a mi el curs em sembla molt bé, però torno a dir que s'ha de
veure a qui va dirigit. Perquè sembla que tothom sap o vol saber
d'informàtica i no hi ha res més lluny de la realitat :D Encara
recordo aquella install party de Banyoles, que sí, és veritat, es van
instal·lar Ubuntus a tot cristo, però i què ha passat després? Algú
d'aquí n'està al corrent?

I perquè no es fa un curs On-LINE? XD Això sí que podria tenir
quòrum.... i ja que tenim la web, perquè no fer-la servir?

Au doncs... Salut!!!