[gilug.org] curset Linux

Antoni Subirà Paris tonisubi gmail com
2006-02-22 20:19:53 UTC

hola, he estat seguin tot això del curset, i he escrit a la llista per
apuntar-mi
pro directament no ha contestat ningú, estic interessat pro no en tinc ni
idea de Linux,
he estat fen proves i "experiments" dels que no n'he sortit i man portat a
deixar de fer-lo servir i tornar me a passar a win.

vaig venir al sopar de fires am l'Eduard vidal que es el que mel va
instal·lar

me agradaria mol fer un primer curset d'iniciacio per saber de que va Linux
desprès ya mirarem com s'ha de fer per saber mes

Antoni Subirá Paris  ,