[gilug.org] Re: Resum de Llista, Vol 24, Publicació 12

Albert Johé albert johe gmail com
2006-02-22 12:27:54 UTC

Pel que veig, més que un curset d'iniciació, és un curset d'iniciació al
Linux Avançat, no?
Perquè en definitiva només hi assistirà la gent de la llista i quatre gats
més que se n'assabentin per casualitat o pel boca-orella i segur que si
venen és perquè ja en tenen més o menys idea. Hi ha una certa repulsió als
grups elitistes com aquest de RFM. El que enteneu per introducció doncs, ara
ja està clar.

Jo entenc per introducció explicar com s'usa el KDE, com fer-ho per usar
programes amb el WINE o amb algun emulador de windows i com, en definitiva,
poder migrar de l'actual sistema de masses al Linux. Perquè usar OpenOffice
o altres substitutius, etc...  Això és el que vol la gent perquè sinó és com
ploure sobre mullat. Ensenyar als que ja en saben no crec que sigui
l'objectiu d'aquest curs. O potser sí?

Vull deixar clar que trobo molt bé que es faci un curs, i sobretot vull
reconèixer el mèrit del professor que a banda de no guanyar-hi res vulgui
dedicar una mica del seu temps a preparar-lo i donar-lo. Però potser hauríem
de matisar a quin nivell serà i per qui anirà destinat, si per la gent de la
llista o bé pels de fora. Si és per la gent de la llista, em sembla molt bé
anar amb comandes i tot el que vulgueu, però per la gent de fora.... no els
emmerdeu amb comandes complicades que no saben ni d'on baixen, perquè amb
això lo únic que s'aconsegueix és espantar al personal.

Espero que vagi molt bé!!! Ah! I que si va destinat a gent de fora se'n faci
publicitat com a mínim a la pàgina web i algun cartell a la biblioteca!!! :D

Salut!!!!

El 22/02/06,  <> ha escrit: