[gilug.org] Re: Resum de Llista, Vol 24, Publicació 12

Raul Perez raul web4linux org
2006-02-22 14:06:04 UTC

On Wed, 2006-02-22 at 13:27 +0100, Albert Johé wrote:
> Pel que veig, més que un curset d'iniciació, és un curset d'iniciació
> al Linux Avançat, no?
> Perquè en definitiva només hi assistirà la gent de la llista i quatre
> gats més que se n'assabentin per casualitat o pel boca-orella i segur
> que si venen és perquè ja en tenen més o menys idea. Hi ha una certa
> repulsió als grups elitistes com aquest de RFM. El que enteneu per
> introducció doncs, ara ja està clar.

Heeeemmm....
El que tu dius que "entenem" i aquí t'exclous tu mateix ( i no se perquè
ja que és obert a tothom ) està si has comprobat la llista aquí :

http://gilug.org/?q=tallers

Així que ja és públic i se'n pot enterar tothom que vulgui. D'alta banda
si creus que se li hauría de fer més "bombo" potser tens raó. Però el
que estem intentant és definir els punts sobre el que s'ha de donar el
curs per així un cop ho tinguem poder fer tota la publicitat que sigui
necessària.

> Jo entenc per introducció explicar com s'usa el KDE, com fer-ho per
> usar programes amb el WINE o amb algun emulador de windows i com, en
> definitiva, poder migrar de l'actual sistema de masses al Linux.

Exàcte i aquí falta saber que utilitza la gent ( en massa ) amb windows
i proporcionar-los alternatives en GNU/Linux.

Això concretament ho trobarás en el segon punt i ja estaba definit,
potser esta incomplert però és un inici.
http://gilug.org/?q=node/255

>  Perquè usar OpenOffice o altres substitutius, etc...  Això és el que
> vol la gent perquè sinó és com ploure sobre mullat. Ensenyar als que
> ja en saben no crec que sigui l'objectiu d'aquest curs. O potser sí?

Els objectius sempre els marquen els seus alumnes al meu parer.

Si hi ha molt de quòrum que volen saber OpenOffice suposo que no costarà
res fer-ne una introducció.

Si hi ha molta quòrum que els interessa com poder fer Remoting amb Mono
a través d'un canal TCP/IP encriptat amb gnupgp i crides asíncrones
també :P

> Vull deixar clar que trobo molt bé que es faci un curs, i sobretot
> vull reconèixer el mèrit del professor que a banda de no guanyar-hi
> res vulgui dedicar una mica del seu temps a preparar-lo i donar-lo.
> Però potser hauríem de matisar a quin nivell serà i per qui anirà
> destinat, si per la gent de la llista o bé pels de fora. Si és per la
> gent de la llista, em sembla molt bé anar amb comandes i tot el que
> vulgueu, però per la gent de fora.... no els emmerdeu amb comandes
> complicades que no saben ni d'on baixen, perquè amb això lo únic que
> s'aconsegueix és espantar al personal.

Per això torno a repetir hi ha el llibre col·laboratiu perque es pugui
discutir a través d'allà. A més preferíblement ja que queda públic.

Això ho he anat demanant en més d'una ocasió en el fil de la proposició
dels cursos.

> Espero que vagi molt bé!!! Ah! I que si va destinat a gent de fora
> se'n faci publicitat com a mínim a la pàgina web i algun cartell a la
> biblioteca!!! :D

Per suposat!
Et convido doncs a tu a que et registris a la llista normal per poder
fer-ne un millor seguiment ( tranquil que la llista te molt poc
moviment ) i que segueixis tot l'avanç que hi ha al seu respectiu lloc
web que t'he apuntat en l'inici del missatge.

De totes maneres desconeixia que hi hagués gent que ens llegia a través
dels resums que genera la llista.

Si és així trobo que e properes ocasions hauríem de pensar un xic més en
aquesta gent i escriure el correu ( sobretot proposicions i d'altres
temes semblants ) de manera que el poguessin entendre per exemple,
adjuntant les URLs que siguin necessàries per tenir més informació.

Salutacions.