[gilug.org] software lliure a la garrotxa

Blackhold blackholdmailer gmail com
2006-02-15 19:04:37 UTC

Interessant, la comarca és un dels únics medis que tinc per saber què passa a
la garrotxa, a més dels meus pares (que sempre es queixen de que no pujo
gaire jeje) i ni els meus pares ni la comarca parlen gaire de software
lliure.

La única notícia recent que tinc és que no sé quant temps fa que el noi que
portava el tema de olotwireless va tancar la seva botiga (que la tenia al
costat de l'ajuntament) i que l'ajuntament ha muntat una xarxa wireless de
5.2 GHz per a interconnectar-se entre totes les seves "sucursals" repartides
per tot olot i que no té pensat obrir aquesta xarxa a la ciutadania (com a
resposta, els propietaris de un dels edificis a on està l'ajuntament s'ha
negat a deixar-los instal·lar tal antena, i ho trobo molt bé! o tots o ningú,
ja que l'ajuntament gaire suport a olotwireless no ha donat...).

Respecte cursos, sé que l'escola d'estudis superiors d'olot (els que estan
allà a l'antiga biblioteca) de tan en quan va donant alguns cursos
d'informàtica, però no tinc gaire constància que aquests siguin gaire
relacionats amb el món del software lliure.

M'agradaria saber més coses sobre què passa a la garrotxa amb el software
lliure i poguer donar algun cop de mà quan sigui possible, i m'imagino que hi
ha més usuaris interessats amb el món del software lliure i GNU/Linux que
moltes vegades no saben a on dirigir-se (en el món físic) quan ténen dubtes.

Per la llista de kernel panic vaig sentir una proposta de muntar unes
jornades, una setmaneta en una casa de colònies/pagès perduts per allà en una
vall...

En fi, encantada de saber que realment hi ha moviment per la garrotxa :D

--
[-> Blackhold <-]
[-> F8645A97 <-]