[gilug.org] software lliure a la garrotxa

Raul Perez raul web4linux org
2006-02-15 16:50:24 UTC

On Wed, 2006-02-15 at 16:33 +0100, David Casals wrote:
> El programari lliure en general, no nomes linux (jo us escric des de
> Nexenta un OpenSolaris), a la garrotxa ja fa cosa de 2 anys que es belluga.
>
> El consell comarcal i l'associació d'ordinadors enllaçats fan xerrades,
> conferències, tallers i cursos sobre programari lliure, hem voltat per
> Sant Jaume de llierca, Montagut, Tortella, Olot dues vegades (la última
> en substitució de softcatalà que l'havia de fer pero que a ultima hora
> van dir que no podien), Mieres, Sant Joan les fonts, aquest dissabte a
> la tarda a la Vall d'en Bas, i repetirèm Montagut properament com a
> [...]

I si ho escrius a la web ?

La informació és prou interessant ( url del programari que instal·len no
tindràs ? ) si la poses al teu bloc de www.gilug.org te la promociona a
portada directament ja que és prou important.

PD:
Sería molt interessant també aprofundir un xic més si pots sobre el
programari aquest multiplataforma que dius que estan fent/comprant.

A mi hem pica la curiositat per saber si el fan en Java ( que susposo
que serà aquet ) o estan fent servir les llibreries QT ( per això del
KDE que has dit ).