[gilug.org] proposició

JORDI CATA CASTILLO u1027158 correu udg es
2006-02-13 08:36:46 UTC

Hola,

ja fa temps amb en Eduard Carreras vam propossar el mateix :-)...

jo trobo interesant fer aquest tipus "d'events" per tal d'animar a la
participació i a que la gent no s'adormi ...

podriem proposar per exemple 1 cop al més preparar alguna xerrada ja sigui
de GNU/Linux, programació, etc ... de coses interesants

atentament