[gilug.org] proposició

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-02-12 16:41:11 UTC

Bones, (vaig directa al gra), l'altra dia em va passar una idea pel cap,
fer un taller amb la gent del gilug.
En aquest taller ens podriem currar xerrades d'alguns temes que la gent
li interesses i nosaltres mateixos, donar-nos classes entra
nosaltres ...
Com ho veieu ??
Jo, si voleu, puc mirar de fer l'introducció al Gnu/linux Debian o
ubuntu, que si fa no fot, pel que diu el personal, és bastant el
mateix ...
A part d'això, s'hauria de fer alguna cosa per reactivar una mica al
personal, ja que jo, i parlo per mi i prou, he perdut ganes i força per
fer cosses (opinió propia), i així tindria l'excusa o l'obligació de
currar-me alguna cosa i treballar per alguna finalitat.
Com ho veieu ??
Algú més s'apunta ???
Qui seriem ??
On es podria fer ???
Quin dia es faria ? Algun cap de setmana o alguna festa o algu així ???
Fins ara
.
--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com