[gilug.org] proposició

K k k udg es
2006-02-13 09:06:22 UTC

JORDI CATA CASTILLO wrote:
> Hola,
>
> ja fa temps amb en Eduard Carreras vam propossar el mateix :-)...
>

> jo trobo interesant fer aquest tipus "d'events" per tal d'animar a la
> participació i a que la gent no s'adormi ...
>
> podriem proposar per exemple 1 cop al més preparar alguna xerrada ja sigui
> de GNU/Linux, programació, etc ... de coses interesants
>
> atentament

A mi sempre m'agrada matar quants mes pardals d'un sol tret millor...
:-), per tant...

    EXPOSO

Que per diferents motius, (entre altres, em fa mandra re-compilar el
kernel... :-) he decidit re-instal.lar un dels meus servidors,
que actualment esta amb debian 3.1, a ubuntu (ubuntu rules!).

I per tant...

     PROPOSO

Decidir un lloc adequat (seria bo que tingues ADSL, i birres
fresques :-), es queda a mig mati, (jo ja vindre amb el hardware
a punt), i es van fen birres i instal.lant pinguinos... Molt
benvingut per part meva tambe sera el que vingui amb el seu
hardware disposat a instal.lar-li un altre pinguino... :-)

   I DISPOSO

Aquest dissabte o Diumenge a mi ja em van be. La Maquia esta ja oberta?
Qui no corre vola! :-)

Au, a decidir-se!, que no estan els discs durs per a ms-dosos :-)

     Carles