[gilug.org] VI Jornades de Programari Lliure

Actiu informatica informatica actiu net
2006-12-22 17:37:49 UTC

No sé si se m'ha entès malament o no se m'ha entès:

Es deia que a la UdG s'està formant una llista de "LUG", i doncs resulta que
s'està parlant a veure què es fa amb el giLUG. Per això jo suggeria la
proposta d'unificar energies i recursos en el tema de llistes, ja que suposo
que ambdues deuen tenir un caràcter obert i no deuen tenir cap
incompatibilitat de membres, mitjans ni finalitats.

I que ningú si us plau pensi que es tracta de què "uns absorbeixin els
altres" i alguna part surti perdent en protagonisme o què-sé-jo.

Salut,
Narcís Garcia