[gilug.org] VI Jornades de Programari Lliure

K k k udg es
2006-12-27 10:07:57 UTC

En/na Actiu informatica ha escrit:
> No sé si se m'ha entès malament o no se m'ha entès:
>
> Es deia que a la UdG s'està formant una llista de "LUG", i doncs resulta que
> s'està parlant a veure què es fa amb el giLUG. Per això jo suggeria la
> proposta d'unificar energies i recursos en el tema de llistes, ja que suposo
> que ambdues deuen tenir un caràcter obert i no deuen tenir cap
> incompatibilitat de membres, mitjans ni finalitats.
>
> I que ningú si us plau pensi que es tracta de què "uns absorbeixin els
> altres" i alguna part surti perdent en protagonisme o què-sé-jo.

Tema interessant! Tecnicament: A mi m'agrada buscar exemples: El que mes
m´agrada:
un lug, totalment respatllat i simbiotitzat amb una universitat (ei,
fins on jo se!) us sona bulma? :-)

Psicologico-socialment-com-se-li-vulgui-dir: Potser algu trobara mil excuses
per no ajuntar-se / fusionar-se / fer-se amic. El que jo proposo, es que
la gent
que ara mateix te mes pes al gilug, aixo es, (siguem 100% practics), qui
sigui que te el domini,
(ei, que ja et conec, ara no em surt el nom :-), i qui sigui que
actualitza el web, quedar amb qui
mes vulgui en qualsevol baretu, per si ens sembla be, o no... es
decideix, i es torna
a penjar un mail a la llista...

Per cert, jo ara vull ampliar els meus horitzons tecnics: no penso
deixar mai de banda
el gnu/linux per que ja el començo a portar a la sang :-), pero m'estic
mirant el freebsd,
que te coses bones... Es que soc un cul inquiet, i m'agrada explorar
nous mons continuament! ;-)

I en tot cas, salut i pau!

     Carles