[gilug.org] Acabant de preparar el curs introducció GNU/Linux

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-04-12 20:47:16 UTC

Bones !!! :P
I avui dimecres dia 12 jo us informo que el document per part meva el
dóno per acabat, ara tan sols falten les crítiques CONSTRUCTIVES del
document i pel curset.
En Rpj m'ha dit que estaria bé posar-hi també el que conté cada
directori de l'/ (arrel) del gnu/linux, cosa que li posaré ... però quan
trobi alguna web on s'expliqui exactament per què serveix cada un.
Jo tan sols he recompilat l'informació i he re-redectat alguna cosa, tot
i que hi ha parts traduides del castellà directament (ho dic per si es
troben faltes o alguna cosa, i que consti que ja he passat el corrector
de l'openoffice!! :P)
Bueno, s'esperen impressions, opinions i suggerències lògiques i
factibles sobre el document ...  :P
Per cert, el que vam considerar que era per un curset més "avançat" està
comentat, com posa a la llegenda del document.
Respecte a tot lo altra ... com més difusió se'n fagi més aconseguirem
arribar a més gent i més donarem a conèixer gnu/linux i el software
lliure.
Bueno, espero que us agradi el document .. i si no és així, espero que
les crítiques siguin constructives, ja que amb crítiques destructives no
s'arriba mai enlloc ...
Ens continuarem llegint ...
Fins ara gent

El dt 11 de 04 del 2006 a les 18:01 +0200, en/na Eduard Carreras i Nadal
va escriure: