[gilug.org] Acabant de preparar el curs introducció GNU/Linux

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2006-04-11 16:01:54 UTC

Bones,
el dissabte passat a la reunió que vam fer a la màquia[1] vam acabar
de dir els punts que ens semblaven més correctes per un curs
d'introducció i quins altres els podriem deixar més endavant per un
altre curs més 'avançat'.

Jo vaig proposar de demanar a l'Ajuntament de celrà una aula
d'audivisuals que tenen, hi ha ordinadors i projector.

Ahir vaig parlar amb la noia que porta radio celrà i podem fer una
falca per anunciar el curs si es vol :)

Amb això queda per fer:

  * Acabar el guió de la web
    Així la gent pot veure una mica què si farà abans d'anar-hi.
    També estaria molt bé que es pogués imprimir :)

  * Decidir dates
    Important perquè haig de demanar l'aula i nosé com està el tema.

  * Cartells/papers/octavetes/elquesigui
    No sé, però si algu en vol fer...

Crec que no em deixo res...

[1] Cal arreglar la imatge del plànol de la màquia de la web, algú ho
vol fer? :P

Salut!
--
Eduard Carreras i Nadal <>