[gilug.org] Problemes amb la web

Jordi Pujol jordipujol arsystel com
2005-09-22 09:48:46 UTC

A Dijous 22 Setembre 2005 10:11, Actiu informatica va escriure:
> Em sembla a mi que "no es plan" d'esperar que els visitants de la web es
> configurin el navegador expressament per a visitar
> gilugsite.sourceforge.net

perdoneu perque la explicacio sobre la millora de rendiment del navegador ha
sigut molt curta i feta a més a correr, pero aquesta  configuracio no tant
sols millora la càrrega de pàgines del gilugsite, sino també la dels altres
llocs web del mon mundial (i de l'univers universal, si hi hagues pagines
Web, pero despres hauria de canviar de nom de World Wide Web a Univers Wide
Web, no? ).
Técnicament hem de veure que fa vuit o deu anys, quan començavem a fer servir
Internet, nomes hi havia pàgines de texte, amb una o dues imatges per pagina,
pero ara actualment hi ha pagines molt complexes, que contenen fulles
d'estil, multiples pagines html, moltes imatges, referencies a altres llocs
web, per lo que la configuracio amb multiples connexions simulttànies és
imprescindible i hauria de ser la estandard en tots els navegadors.

Salut,
Jordi Pujol