[gilug.org] Problemes amb la web

Actiu informatica informatica actiu net
2005-09-22 08:11:45 UTC

Em sembla a mi que "no es plan" d'esperar que els visitants de la web es configurin el navegador expressament per a visitar
gilugsite.sourceforge.net

I per cert, no seria bo allotjar els continguts per a què tot pengés de l'adreça www.gilug.org ?
Això també seria útil per si en un futur cal canviar de servidor...

,
Narcis Garcia