[gilug.org] Hosting o housing?

free raluy freeraluy gmail com
2005-09-22 10:45:11 UTC

Hola a tothom,

Fa dies que a la feina ens estem plantejant de comprar un servidor i
contractar un servei de housing.
Pensem en aquesta possibilitat perque tenim varis projectes web i anem
creixent. Ara mateix tenim unes 5 webs, totes altotjades en un servidor, amb
regim de hosting. Ara estem comparant preus i ens asalten un grapat de
preguntes.
Servidor torre o rack?
L'empresa que ens fa el housing fa també el manteniment a nivell de hardware
i software?
Quins preus es poden considerar normals per un servei de housing a Girona o
rodalies?
Quines caracteritiques tecniques minimes ha de tenir el servidor que
comprem?

Aquestes son algunes de les preguntes que tinc, si algú a passat per aquest
procès i em pot donar una opinió ho agraire molt.

Free
--
Viu tot alló que estimis i estima tot alló que visquis
www.codizen.org <http://www.codizen.org>