[gilug.org] problemes sf.net

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2005-11-20 11:32:22 UTC

> Jo personalment m'agrada més que aquesta empresa ens posi el servidor.
> Tenim un munt de avantatges amb ells.

Lo d'autogestionar-nos em referia a montar-ho nosaltes mateixos, que
per això som apassionats de GNU/Linux i així gent que sap pot ensenyar
a gent que vol apendre.

Ho tindriem tot en un sol sercidor:
 * Llistes de correu
 * Web
 * CVS/Subversion

Tampoc necessitem res molt potent, nosé quin servidor té montat
l'Oriol a casa seva, però crec que va dir que hi tenia montades forces
webs, o sigui que no necessitem cap béstia.

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <>
http://iesdecelra.xtec.net/eduard