[gilug.org] problemes sf.net

EDUARD VIDAL TULSA eduard vidal pas udg es
2005-11-19 22:59:11 UTC

> Per a autogestionar-nos, em sembla que aniria bé fer-nos "soci*s" i pagar
> quotes.

Jo personalment m'agrada més que aquesta empresa ens posi el servidor.
Tenim un munt de avantatges amb ells.
Son de Girona, només he tingut que demanar-los a veure si ens deixarien
una mica d'espai virtual. I m'han dit que cap problema, de fet el
comercial fent broma ens volia deixar espai a un winserver ;)
És una empresa que té la nessesitat de estar bé amb els del gilug, tan com
potencialment som tots clients.
Ara la plana de gilug, té un enllaç a sf.net oi?
Dons serà cambiar-lo i llestos ;)
I crec que si la web creix i arrivem a nessesitar un servidor propi, no
tindràn cap mena de problema per cedir-nos-el.
Però ara, ens ho mirem com ens ho mirem, no ens cal un servidor propi.
I segur que amb aquesta empresa tindrem smtp, i ens migraran la bbdd amb
les actualitzacions, d'això em podem estar segurs.
Gilug m'agrada així, d'underground. Si hem de fer-nos soci*s i pagar és a
dir: tornar al tema papers, ja em diràs ;)

Bona nit!