[gilug.org] problemes sf.net

EDUARD VIDAL TULSA eduard vidal pas udg es
2005-11-20 13:49:24 UTC

> Lo d'autogestionar-nos em referia a montar-ho nosaltes mateixos, que
> per això som apassionats de GNU/Linux i així gent que sap pot ensenyar
> a gent que vol apendre.
>
> Ho tindriem tot en un sol sercidor:
>  * Llistes de correu
>  * Web
>  * CVS/Subversion
>
> Tampoc necessitem res molt potent, nosé quin servidor té montat
> l'Oriol a casa seva, però crec que va dir que hi tenia montades forces
> webs, o sigui que no necessitem cap béstia.

Home si estem parlant de montar un servidor a una adsl, o una cutrecable,
amb ip dinàmica i tot aixó, que vols que et digui...
Altra cosa seria buscar un lloc on tinguessin IP estàtiques (universitat,
instituts,...) on tinguessin espai físic per a posar-hi el nostre propi
servidor.
A serveisweb, ara com ara estan hiperlimitats d'espai, i no crec que ens
poguessin deixar espai físic.
El que si que és cert es que no deu gastar pas gaire ample de banda, tot
el gilug, en el seu funcionament. O sigui que potser algú en poden cedir
el lloc, i més que res una ip estàtica, conectada a un ample de banda.
A casa meva per exemple hi tinc lloc, però la meva es una cutre conexio
dínamica i estreta de banda (300kbps de pujada, i uns 1000kbps baixada) de
auna, ara es diu ono.
<broma facil>
Puta conexió et conectes, ono?
Em canvies la ip, ono?