[gilug.org] p2p

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-11-14 20:58:04 UTC

A Dilluns 14 Novembre 2005 21:52, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas va escriure:
> Home Oriol, ets aquí!!!! (és que et vaig enviar un correu a la feina per un
> petit problema i no m'has dit res, no sé si és una xorrada o no)

Ja t'he contestat, no té importància, tria un altre mirror.

[...]
> Ignoro com es fa tot això (ni sabia que tingués un rutero dins la
> computadora) i el que vaig fer va ser buscar a internet que carai volia dir
> lowid. Com que vaig llegir lo dels ports tancats i el firewall, simplement
> el vaig treure. Sí, ja sé que és una bestiesa però així vaig aconseguir que
> la cosa s'espavilés una mica i baixar-me les primeres coses. Ara ja  només
> em queden les rareses i ni així.

No sé quin mòdem/router adsl tens, però bàsicament es tracta de fer el que
t'he dit a l'altre correu en el router, normalment a través del navegador, no
al teu PC. El que no et deixa passar el trànsit adequadament és el router.
Aquest ha de deixar passar les peticions a uns determinats ports cap a dins i
llavors saber-los tornar a on toquen (això que explico tant malament es diu
NAT, ho pots buscar). Digues quina "cosa" (marca i model) tens connectada
entre l'ordinador i la connexió telefònica, a veure si ho resolem.

salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg