[gilug.org] p2p

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-11-14 21:15:47 UTC

A Dilluns 14 Novembre 2005 21:58, Oriol Pellicer i Sabrià va escriure:
> A Dilluns 14 Novembre 2005 21:52, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas va
escriure:

> Ja t'he contestat, no té importància, tria un altre mirror.
Vinga, ho probarem.

> [...]
>
> No sé quin mòdem/router adsl tens, però bàsicament es tracta de fer el que
> t'he dit a l'altre correu en el router, normalment a través del navegador,
> no al teu PC. El que no et deixa passar el trànsit adequadament és el
> router. Aquest ha de deixar passar les peticions a uns determinats ports
> cap a dins i llavors saber-los tornar a on toquen (això que explico tant
> malament es diu NAT, ho pots buscar). Digues quina "cosa" (marca i model)
> tens connectada entre l'ordinador i la connexió telefònica, a veure si ho
> [...]
A veure, entre l'ordinador i la connexió de telèfon hi tinc una capseta amb
unes llumetes verdes (els d'auna m'ho van vendre com a cable-módem), és un
THOMPSON model TCM410. no sé si és això el que volies saber.... i ara què?
(òstia quina nit per sortir!!!!!!!!!!!!!!)

> salut!

Apa, fins ara