[gilug.org] p2p

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-11-14 20:52:09 UTC

A Dilluns 14 Novembre 2005 20:50, Oriol Pellicer i Sabrià va escriure:
> A Divendres 11 Novembre 2005 23:26, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas va
>
> escriure:
>
> Bones Dani,

Home Oriol, ets aquí!!!! (és que et vaig enviar un correu a la feina per un
petit problema i no m'has dit res, no sé si és una xorrada o no)

> si se t'ha baixat alguna cosa, vol dir que l'mldonkey _funciona_
> correctament. El meu consell és que utilitzis aquest, almenys és el que
> faig servir jo i em va de conya.

Bueeeeeeeeeeeeeeeeenu, ara ja torna a anar superlent.  Tinc la sensació que
passa alguna cosa (??). Segons alguns "amics" amb qui hem conversat a través
del Kmldonkey el problema és que se'm connecta i se'm desconnecta molt
sovint, això fa que perdi les cues i que quan estic descarregant d'algú no
aguanti molta estona connectat.
També pot ser que demani coses molt "rares" i que quan em toqui la cua no
pugui connectar perque estigui tot ocupat (no sé si funciona així això però
el que m'intriga és allò de que se'm connecta i desconnecta molt). Vaig
trobar a les faq de mldonkey el que podia haver estat la explicació (el
problema de tenir més d'una GUI al mateix temps, la que duu l'mldonkey i el
Kmldonkey, però el kmldonkey com a GUI el tinc sempre tancat últimament (no
sé si corre igualment i aquest és el problema) i quan consulto alguna cosa ho
faig des del firefox a localhost:4080. Quan a la pròpia del mldonkey no em
surt res (com si no hi tingués res en marxa, de fet tot el que hi he fet fins
ara ho he fet des del kmldonkey, i a més la trobo poc intuitiva).
L'altre gran problema és que tinc un parell d'arxius les fonts dels quals es
connecten des d'overnet, es posen en espera 0 i no arriben a baixar-se mai
(un d'ells és un dels que em va dir que em connectava i desconnectava
contínuament).

> Probablement el problema que tens és que tens un lowid (diu res a la
> consola del kmldonkey?).

No el tinc high i ara t'ho aclareixo.

> No sé si algú ha tret el tema o no perquè no m'he
> llegit tot el fil, però jo repassaria la configuració del router. Ja has
> obert els ports que toquen (per exemple tcp 4661, tcp 4662, udp 4665) i els
> has redirigit a la IP del teu PC?

Ignoro com es fa tot això (ni sabia que tingués un rutero dins la computadora)
i el que vaig fer va ser buscar a internet que carai volia dir lowid. Com que
vaig llegir lo dels ports tancats i el firewall, simplement el vaig treure.
Sí, ja sé que és una bestiesa però així vaig aconseguir que la cosa
s'espavilés una mica i baixar-me les primeres coses. Ara ja  només em queden
les rareses i ni així.

> Salut!

Vagi bé!