[gilug.org] p2p

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-11-14 19:50:39 UTC

A Divendres 11 Novembre 2005 23:26, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas va
escriure:
> Així doncs, he tancat la GUI i en unes 10 hores m'han baixat 4 mp3 i un
> arxiu zip que no acababa d'arribar. Pot ser casualitat o pot ser que sigui
> això. (en tot cas si algú sap si puc solucionar-ho o simplement haig de
> tancar la GUI com diu aquí i no hi ha altra opció, ho faré, però és que és
> molt més còmode per treballar que a través del firefox amb localhost:4080).

Bones Dani,

si se t'ha baixat alguna cosa, vol dir que l'mldonkey _funciona_ correctament.
El meu consell és que utilitzis aquest, almenys és el que faig servir jo i em
va de conya.
Probablement el problema que tens és que tens un lowid (diu res a la consola
del kmldonkey?). No sé si algú ha tret el tema o no perquè no m'he llegit tot
el fil, però jo repassaria la configuració del router. Ja has obert els ports
que toquen (per exemple tcp 4661, tcp 4662, udp 4665) i els has redirigit a
la IP del teu PC?

Salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg