[gilug.org] p2p

Xavi xdepalau gmail com
2005-11-12 08:17:59 UTC

Hola Dani,
Per veure si tens el java instal·lat tecleges des del terminal:
$JAVA_HOME
i ha de sortir quelcom com
bash: /usr/lib/jdk-1.4.2_09
Sobre el tema de mldonkey, si amb 10 hores t'has baixat només 4 temes potser
és que hi ha poques fonts que el tinguin. Per provar,  baixa un tema o autor
que tothom tingui o que estigui "de moda". Jo utilitzo kmldonkey com a
interfície, em va millor que el gui que sol portar la distro.
Si el tema que busques creus que el té molta gent i vols velocitat, pots
provar el limewire ( http://www.limewire.com ). La versió bàsica és gratuïta,
però té dos inconvenients:
- Treballa només amb la xarxa gnutella (això vol dir menys recerques)
- NO és codi lliure (no cal que tornem encetar el tema, oi?)
Has de tenir el java instal·lat i configurat. Això sí, és molt senzill de fer
anar, molt ràpid i pots posar la interfície en català, crec.
I com ha dit algú d'aquí, si no trobes el tema, digues el títol o l'autor i
segurament et podrem donar un cop de mà.
Que tinguis sort.

Xavi

A Divendres 11 Novembre 2005 23:26, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas va
escriure: