[gilug.org] p2p

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-11-11 22:26:38 UTC

A Divendres 11 Novembre 2005 15:06, espi va escriure:

> Vale .. segons explica , la forma d'executar-lo desde la consola
> (terminal ) seria , anar fins al directori on està descomprimit el
> sancho i llavors escriure ./sancho

Ho he provat, i em torna:

:~> cd bin
:~/bin> cd sancho-0.9.4-51-linux-gtk-x86_64-java
:~/bin/sancho-0.9.4-51-linux-gtk-x86_64-java> ./sancho
Exception in thread "main"
java.lang.UnsatisfiedLinkError: /home/dani/bin/sancho-0.9.4-51-linux-gtk-x86_64-java/lib/libswt-pi-gtk-3206.so: /home/dani/bin/sancho-0.9.4-51-linux-gtk-x86_64-java/lib/libswt-pi-gtk-3206.so:
cannot open shared object file: No such file or directory
        at java.lang.ClassLoader$NativeLibrary.load(Native Method)
        at java.lang.ClassLoader.loadLibrary0(ClassLoader.java:1586)
        at java.lang.ClassLoader.loadLibrary(ClassLoader.java:1511)
        at java.lang.Runtime.loadLibrary0(Runtime.java:788)
        at java.lang.System.loadLibrary(System.java:834)
        at org.eclipse.swt.internal.Library.loadLibrary(Library.java:123)
        at org.eclipse.swt.internal.gtk.OS.<clinit>(OS.java:19)
        at org.eclipse.swt.internal.Converter.wcsToMbcs(Converter.java:63)
        at org.eclipse.swt.internal.Converter.wcsToMbcs(Converter.java:54)
        at org.eclipse.swt.widgets.Display.<clinit>(Display.java:122)
        at sancho.core.Sancho.main(Sancho.java:156)
:~/bin/sancho-0.9.4-51-linux-gtk-x86_64-java>

com que no se si tinc el java (???) m'he baixat el gtk i ho he provat:

:~> cd bin
:~/bin> cd sancho-0.9.4-51-linux-gtk
:~/bin/sancho-0.9.4-51-linux-gtk> ./sancho
./sancho: line 7: 11994 Violación de segmento  ./sancho-bin "$@"
:~/bin/sancho-0.9.4-51-linux-gtk> ./sancho-bin
Violación de segmento
:~/bin/sancho-0.9.4-51-linux-gtk>

He donat l'ordre amb ./sancho perque al readme ho deia així, després com que
el fitxer executable es deia sancho-bin ho he provat així i tampoc.

Què està passant ?????????????????????

> o si vols veure mes paràmetres ./sancho -?
>
> el ./ és per dir.. en el directori que estik ara

> que les preferencies o sigui la configuració del sancho .. és guardaran
> en el teu home dintre la carptea .sancho
> quan algun lloc parla de ~/ -> aixó és el directori personal de
> l'usuari .

> bueno avore si t'ha servit d'algo ....

Ah!, també he descobert que potser el problema que tenia per baixar-me coses
podia ser per que sempre tenia obert el Kmldonkey i segons he trobat a les
faq de mldonkey:

"Tienes dos GUIs conectados al mismo cliente: el cliente ( 1.99 y
posteriores ) solo permiten un GUI conectado simultaneamente. Cuando te
conectas,este desconecta inmediatamente el GUI anterior. Solo puede funcionar
si el GUI anterior no intenta reconectar automáticamente:  mldonkey_gui  no
reconectará pero puede que estés utilizando otro GUI de alguna contribución,
e intenta reconectar automáticamente haciendo que el cliente desconecte tu
GUI. Entonces, dile al autor que quite esa caracteristica o ajusta la opción
para desactivarla."

Així doncs, he tancat la GUI i en unes 10 hores m'han baixat 4 mp3 i un arxiu
zip que no acababa d'arribar. Pot ser casualitat o pot ser que sigui això.
(en tot cas si algú sap si puc solucionar-ho o simplement haig de tancar la
GUI com diu aquí i no hi ha altra opció, ho faré, però és que és molt més
còmode per treballar que a través del firefox amb localhost:4080).

Apa, gràcies.

Dani