[gilug.org] p2p

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-11-09 21:35:24 UTC

Hola, com  que veig que això torna a estar aturat (suposo que la gent està
enfeinada i els problemes de la güeb) i ningú m'ha sapigut dir si el meu
problema de l'altre dia (recordeu el "sense assumpte") era o no greu i com
solucionar-lo, torno a la càrrega.

Tinc un problema amb el mldonkey (GUI Kmldonkey) perque trobant alguna font de
coses molt "rares" que he buscat, la font en qüestió és de la xarxa Overnet,
se'm col·loca en espera 0 però no m'arriba a baixar mai res. Així mateix tinc
demanats uns quants arxius (repeteixo, coses molt rebuscades i amb poques
fonts) i tarda molt a moure's la cosa. És normal? o tinc algún problema de
configuració?.

Què haig de baixar-me d'aquí:
http://sancho-gui.sourceforge.net/download.phtml
i com m'haig d'instal·lar la GUI Sancho?.

dani