[gilug.org] p2p

espi gilug espipinxo com
2005-11-09 22:54:39 UTC

En/na Lourdes Mallorquí i Dani Fossas ha escrit:

> [...]
>enfeinada i els problemes de la güeb) i ningú m'ha sapigut dir si el meu
>problema de l'altre dia (recordeu el "sense assumpte") era o no greu i com
>solucionar-lo, torno a la càrrega.
>
>Tinc un problema amb el mldonkey (GUI Kmldonkey) perque trobant alguna font de
>coses molt "rares" que he buscat, la font en qüestió és de la xarxa Overnet,
>se'm col·loca en espera 0 però no m'arriba a baixar mai res. Així mateix tinc
>demanats uns quants arxius (repeteixo, coses molt rebuscades i amb poques
>fonts) i tarda molt a moure's la cosa. És normal? o tinc algún problema de

Home , si dius que son coses tant rebuscades.
per provar pots agafar algo que sapigues que hi hagi fonts...
per overnet i proves de baixar-ho, pero dubto que sigui algo de
configuracio

>Què haig de baixar-me d'aquí:
>http://sancho-gui.sourceforge.net/download.phtml
>i com m'haig d'instal·lar la GUI Sancho?

ufff.. ni ha molts per baixar-se.
si tens el java montat , quasi que agafaria algun d'aquest que suporto java.
i si no ... llavors pots provar el de gtk