[gilug.org] Re: proposta de jornades de Programari lliure a Ripoll

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-05-25 21:40:38 UTC

Bones
El dc 25 de 05 del 2005 a les 08:30 +0200, en/na Oriol Pellicer i Sabrià
va escriure:
> A Dimarts 24 Maig 2005 18:50, vàreu escriure:
>
> Bon dia,

> En principi crec que no hi ha d'haver problema, el que potser serà més difícil
> serà trobar gent disponible per al divendres.

En principi jo estaré lliure, però no en tinc idea ara per ara.
És molt aviat per dir si podré o no amb total seguretat, però en
principi si.
Marc Furtià i Puig

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad