[gilug.org] Re: proposta de jornades de Programari lliure a Ripoll

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-05-25 06:30:00 UTC

A Dimarts 24 Maig 2005 18:50, vàreu escriure:
> Hola Oriol

Bon dia,

> Sóc en Gaspar Tarrida del telecentre Televall a Ribes de Freser, no ens
> coneixem però a Ripoll demanant per GILUG m’han donat la teva adreça.
> T’escric perquè tenim la intenció d’organitzar unes jornades de PL a Ripoll
> al setembre i voldriem comptar amb vosaltres.
>
> Les organitzem conjuntament Televall i el punt Òmnia de l’Ajuntament de
> Ripoll. Els dies seran el divendres 16 i el dissabte 17 de setembre.

En principi crec que no hi ha d'haver problema, el que potser serà més difícil
serà trobar gent disponible per al divendres.

> El programa, que no està tancat en absolut, podria ser:
>
> Divendres vespre (19h): Taula rodona “Avantatges del programari lliure” (és
> una proposta molt genèrica que caldria concretar segons els ponents)
>
> Possibles convidats: COEIC, Secretaria Telecomunicacions SI, membres de
> col.lectius d’usuaris (GILUG-Girona, CATUX-Manresa...), membres de
> Softcatalà i CATIX...

Ok, si trobem gent.

> Dissabte mati (11-14h): Tallers sobre aplicacions PL i GNU/Linux (proposta
> a desenvolupar per part d’un col.lectiu d’usuaris, US APUNTARIEU??)

Si, podem participar-hi, col·laborar en l'organització o ambdues coses, com
vulgueu.

> Dissabte tarda (16-18h): Ponencies sobre Teletreball i PL per part de
> teletreballadors i empreses que treballen amb PL (oportunitats de negoci,
compatibilitats, treball diari...)

D'acord, aquesta potser és la part que té menys relació amb el GiLUG, però
val.

> Possible final amb una demostració de Linux (projecció pública)

Ok, cap problema.

> La setmana següent voldriem poder fer un curs introductori amb aquelles
> persones que s’hagin interessat més (també podrieu participar-hi si us
> interessa).

En podem parlar, no sé si hi haurà algú que vulgui/pugui fer-ho.

> Tot es faria al Centre Cívic Eudald Graells de Ripoll, on hi ha el punt
> Òmnia.
>
> Esperem poder comptar amb vosaltres, especialment pensant en els tallers.
> En tot cas acceptem tot tipus de suggerències per a definir el programa.

No sé quants ordinadors teniu i si ja hi teniu algun GNU/Linux instal·lat,
però si voleu també us podem donar un cop de mà per instal·lar-los (amb
arrancada dual windows/linux, si voleu), tal com vam fer a un punt Òmnia de
Banyoles, on va anar molt bé.

> Fins aviat i gràcies

De res, fins aviat,

Oriol.

PD: Passo una còpia del mail a la llista del gilug, que és on es debaten les
coses i així n'estem tots al cas.

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg