[gilug.org] [OT] Manipular multiples imatges

Marc Torres sarinyo gmail com
2005-05-12 09:02:38 UTC

On 5/12/05, Xavier Diumé i Felip wrote:

> Les imatges estan al servidor?
> Ho dic perquè des d'allà pots fer un convert (paquet del imagemagick):
>
> de totes les imatges i te les va transformat: resolució, mida, format,...
> I si et fas un miniscript i el llences cada dia amb el contab...
Mmmm touché :D

> Mira, ara ja tens la solució.
A vegades la solució està a davant dels nassos O_O, jeje. Em passa
sovint això de tendir a complicar-me la vida :D.

Merci de nou.

Salut.

PD: Perdó a en Xavier, amb el reply, i les presses no m'he adonat que
el gmail posava només la teva adreça i no la del gilug. Ai, avui, que
estic espès...